Понеділок: | 09:00 – 18:00 |
Вівторок: | 09:00 – 18:00 |
Середа: | 09:00 – 18:00 |
Четвер: | 09:00 – 18:00 |
П'ятниця: | 09:00 – 18:00 |
Субота: | 10:00 – 14:00 |
Неділя: | Вихідний |
- Найбільший вибір в Україні понад 10 000 позицій
- Команда кваліфікованих спеціалістів
- Понад 1000 клієнтів нам довіряють
- Оперативність виконання
- Працюємо з ПДВ
- Технічна підтримка
- Більше 10 брендів виробників запчастин
- Великий склад
- Понад 10 років на ринку України
Останні Новини
CUSTOM 1979 МІЖНАРОДНИЙ HARVESTER SCOUT II ПРОСИТЬ $ 229 000.
"Стартер Сервіс" – мережа спеціалізованих, профільних майстерень, що надає такі послуги:
Ми виконуємо:
- Ремонт стартерів та генераторів на всі види автомобілів та спеціалізованої техніки, відновлення, діагностика, дефектів та обслуговування;
- Ремонт систем авто кондиціонерів та їх діагностика, обслуговування, перезаправка, миття та сушка – під ключ;
- Ремонт моторчиків пічок;
- Комп'ютерна діагностика автомобілей;
- Сезонне обслуговування автомобільних акумуляторів.
Ми можемо надати:
- нові прототипи запчастин та агрегати (стартери, генератори) від виробника;
- ремонт, відновлення, регенерацію та продаж стартерів та генераторів з доставкою по всій території України;
- правильний підбір запчастин, готових агрегатів та забезпечення їх гарантійними послугами, згідно з регламентом компанії;
- наявність та асортимент товару високої якості на складі;
- можливість замовити послуги сервісу сайт чи електронні комунікації;
- рідкісні та ексклюзивні стартери, генератори та запчастини до них на замовлення;
- ремонт та відновлення всіх видів стартерів та генераторів у наших майстернях.
Ми можемо надати такі спеціальні послуги:
- планове та міжсезонне обслуговування автомобілів, спеціальної техніки та парків корпоративних клієнтів за стартерами, генераторами та іншими напрямками діяльності:
- діагностика та перевірка наявності втрат у ланцюзі замку запалювання – ; стартер – генератор –АКБ-провід – масові точки з'єднання;
- обслуговування та ремонт або заміна проблемних елементів та місць з'єднання;
- перевірка, обслуговування та циклювання АКБ з метою запобігання сульфації пластин (продовження часу служби) та вирівнювання ємності в кожній банці;
- попереджувальна діагностика з метою запобігання складних ремонтів;
- пропозиції щодо вдосконалення СГГ з метою здешевлення ремонту та експлуатації;
- термінові виїзди для проведення діагностики, дефектів та ремонту техніки;
- 24\7(цілодобовий диспетчер) консультації та технічна підтримка клієнтів та партнерів;
- також надаємо інші спеціальні та професійні послуги для організацій власників спеціальної, будівельної, сільгосптехніки та морської техніки за домовленістю;
- доставка агрегатів від клієнта в майстерню на ремонт, та доставка назад;
- інші необхідні та важливі для клієнта послуги за домовленістю.
"Стартер Сервіс" на Виборзькій - майстерня мережі спеціалізованих, профільних майстерень, що надає такі послуги:
Ми виконуємо:
- Ремонт стартерів та генераторів на всі види автомобілів та спеціалізованої техніки, відновлення, діагностика, дефектів та обслуговування;
- Ремонт систем авто кондиціонерів та їх діагностика, обслуговування, перезаправка, миття та сушка – під ключ;
- Ремонт моторчиків пічок;
- Комп'ютерна діагностика автомобілей;
- Сезонне обслуговування автомобільних акумуляторів.
Ми можемо надати:
- нові прототипи запчастин та агрегати (стартери, генератори) від виробника;
- ремонт, відновлення, регенерацію та продаж стартерів та генераторів з доставкою по всій території України
- правильний підбір запчастин, готових агрегатів та забезпечення їх гарантійними послугами, згідно з регламентом компанії;
- наявність та асортимент товару високої якості на складі;
- рідкісні та ексклюзивні стартери, генератори та запчастини до них на замовлення;
- редкие и эксклюзивные стартеры, генераторы и запчасти к ним под заказ;
- ремонт та відновлення всіх видів стартерів та генераторів у наших майстернях.
Ми можемо надати такі спеціальні послуги:
- планове та міжсезонне обслуговування автомобілів, спеціальної техніки та парків корпоративних клієнтів за стартерами, генераторами та іншими напрямками діяльності:
- діагностика та перевірка наявності втрат у ланцюзі замку запалювання – ; стартер – генератор –АКБ-провід – масові точки з'єднання;
- обслуговування та ремонт або заміна проблемних елементів та місць з'єднання;
- перевірка, обслуговування та циклювання АКБ з метою запобігання сульфації пластин (продовження часу служби) та вирівнювання ємності в кожній банці;
- попереджувальна діагностика з метою запобігання складних ремонтів;
- пропозиції щодо вдосконалення СГГ з метою здешевлення ремонту та експлуатації;
- термінові виїзди для проведення діагностики, дефектів та ремонту техніки;
- 24\7(цілодобовий диспетчер) консультації та технічна підтримка клієнтів та партнерів;
- також надаємо інші спеціальні та професійні послуги для організацій власників спеціальної, будівельної, сільгосптехніки та морської техніки за домовленістю;
- доставка агрегатів від клієнта в майстерню на ремонт, та доставка назад;
- інші необхідні та важливі для клієнта послуги за домовленістю.
Прейскурант виконання робіт | ||
з діагностики та ремонту стартерів | ||
Вартість робіт з процедур | Для легкових автомобілів, джипів, фургонів | Для вантажних автомобілів, автобусів, спеціальної та будівельної техніки. |
Зняття та встановлення агрегату | ||
Зняття та встановлення стартера | від 800 грн | від 1200 грн |
Підготовчі роботи з ремонту агрегатів | ||
Діагностика стартера | 200 грн | 200 грн |
Діагностика включає: | ||
- огляд агрегату на наявність зовнішніх дефектів та пошкоджень | ||
- перевірка працездатності агрегату на стенді | ||
- ймовірна оцінка комплектуючих, що вийшли з ладу | ||
Основні роботи з ремонту агрегатів | ||
Дефектування та ремонт стартера | 600 грн | 800 грн |
Дефектування та ремонт включає в себе: | ||
- повне розбирання агрегату | ||
- чистка, миття, протирання, сушіння | ||
- дефектування агрегату, індивідуальна перевірка всіх комплектуючих, компонентів, запчастин | ||
- встановлення продефектованих або замінених комплектуючих, компонентів, запчастин | ||
- складання агрегату та перевірка його працездатності на стенді під навантаженням | ||
Додаткові роботи з ремонту агрегатів | ||
Діагностика агрегату на автомобілі без зняття | 200 грн | 200 грн |
Заміна щіток на щітковому вузлі | 200 грн | 200 грн |
Ремонт агрегату, що надійшов у розібраному вигляді | 600 грн | 800 грн |
Діагностика АКБ | 200 грн | 200 грн |
Заряджання АКБ, циклування, вирівнювання рівня в банках | 300 грн | 300 грн |
Перелічені роботи оплачуються додатково і не входять у вартість підготовчих або основних робіт з ремонту стартерів та генераторів. У разі відмови від ремонту, після проведення дефектування агрегату, клієнт зобов'язується оплатити виконані роботи згідно з прейскурантом, незалежно від того, в якому стані клієнт хоче забрати агрегат (у зібраному або розібраному вигляді). Підготовчі роботи з ремонту агрегатів оплачуються у разі відмови від дефектування. Якщо клієнт дає згоду на дефектування, то підготовчі роботи здійснюються безкоштовно. |
Прейскурант виконання робіт | ||
з діагностики та ремонту генераторів | ||
Вартість робіт з процедур | Для легкових автомобілів, джипів, фургонів | Для вантажних автомобілів, автобусів, спеціальної та будівельної техніки. |
Зняття та встановлення агрегату | ||
Зняття та встановлення генератора | від 800 грн | від 1200 грн |
Підготовчі роботи з ремонту агрегатів | ||
Діагностика генератора у зібраному вигляді | 200 грн | 200 грн |
Діагностика включає: | ||
- огляд агрегату на наявність зовнішніх дефектів та пошкоджень | ||
- перевірка працездатності агрегату на стенді | ||
- ймовірна оцінка комплектуючих, що вийшли з ладу | ||
Основні роботи з ремонту агрегатів | ||
Дефектування та ремонт генератора | 600 грн | 800 грн |
Дефектування та ремонт включає в себе: | ||
- повне розбирання агрегату | ||
- чистка, миття, протирання, сушіння | ||
- дефектування агрегату, індивідуальна перевірка всіх комплектуючих, компонентів, запчастин | ||
- встановлення продефектованих або замінених комплектуючих, компонентів, запчастин | ||
- Складання агрегату та перевірка його працездатності на стенді під навантаженням | ||
Додаткові роботи з ремонту агрегатів | ||
Заміна колекторного кільця генератора | 150 грн | 150 грн |
Перевірка знятого реле-регулятора на діагностичному обладнанні | 100 грн | 100 грн |
Діагностика агрегату на автомобілі без зняття | 200 грн | 200 грн |
Заміна реле-регулятора на агрегаті без зняття з автомобіля | 200 грн | 300 грн |
Заміна щіток на щіткотримачі | 150 грн | 150 грн |
Заміна інерційного шківа генератора без розбирання агрегату | 150 грн | 150 грн |
Ремонт агрегату, що надійшов у розібраному вигляді | 600 грн | 800 грн |
Діагонстика АКБ | 150 грн | 150 грн |
Заряджання АКБ, циклування, вирівнювання рівня в банках | 300 грн | 300 грн |
Перелічені роботи оплачуються додатково і не входять у вартість підготовчих або основних робіт з ремонту стартерів та генераторів. У разі відмови від ремонту, після проведення дефектування агрегату, клієнт зобов'язується оплатити виконані роботи згідно з прейскурантом, незалежно від того, в якому стані клієнт хоче забрати агрегат (у зібраному або розібраному вигляді). Підготовчі роботи з ремонту агрегатів оплачуються у разі відмови від дефектування. Якщо клієнт дає згоду на дефектування, то підготовчі роботи здійснюються безкоштовно. |
1. Сезонне обслуговування системи автокондиціювання | ||
Вартість робіт обслуговування системи автокондиціювання без урахуванням вартості витратних матеріалів: | Робота з урахуванням витратного матеріалу | |
до 750 грам | 600 грн | |
до 1000 грам | 800 грн | |
білбше 1000 грам | від 800 грн | |
Заміна ніпелю | ||
Заміна фільтра салону | ||
Антибактеріальна обробка системи циркуляції повітря | від 1000 грн | |
Повне промивання системи автокондиціювання | від 3000 грн | |
Перевірка герметичності системи автокондиціювання | від 200 грн | |
Заміна датчика увімкнення компресора кондиціонера | ||
Промивання радіатора | ||
Заміна запобіжника | ||
Заміна вентилятора радіатора | ||
Ремонт вентилятора радіатора | ||
Зняття та встановлення компресора кондиціонера | ||
Заміна підшипника шківа компресора кондиціонера | ||
Заміна електричної муфти компресора кондиціонера | ||
Заміна трубок високого та низького тиску | ||
Заміна манжетів | ||
Заміна випаровувача | ||
Заміна терморегулюючого вентиля | ||
Заміна приводного ременя кондиціонера | ||
Заміна підйомного клапана компресора кондиціонера | ||
Заміна сальника компресора кондиціонера | ||
Реставрація рукавів компресора кондиціонера | ||
Діагностика та ремонт електрообладнання системи автокондиціювання | ||
Гарантія на роботи з обслуговування та ремонту системи автокондиціонування поширюється лише при виконанні всіх необхідних робіт та заміні всіх необхідних деталей, рекомендованих для проведення сертифікованим спеціалістом нашого сервісу. |
ПРИНЦИП РОБОТИ
Стартер – це пристрій, призначений для запуску двигуна. Так як автомобільний двигун неможливо запустити вручну, для того щоб забезпечити потрібне для пуску зусилля, потрібен спеціальний пристрій. Використовуючи автомобільний акумулятор як джерело енергії, вбудований електродвигун стартера розвиває за допомогою вбудованого редуктора необхідне зусилля та запускає двигун. На відміну від звичайних електродвигунів постійного струму, двигун стартера працює протягом коротких періодів часу (розрахунковий час 30 с). Головними вимогами до стартера є компактні розміри та велика потужність.
ПОШУК НЕСПРАВНОСТЕЙ
Порушення нормальної роботи стартера може супроводжуватись певними симптомами несправності. Якір стартера може обертатися, але не передавати обертання на двигун або обертатися занадто повільно. Стартер може видавати сильний тріск і шум. Або якір може не обертатися, але при цьому чути спрацьовування електромагнітного реле стартера. Нижче ми наводимо послідовність дій, яка допоможе вам виявити проблему зі стартером, оцінити можливі причини і зробити необхідні дії. Для отримання конкретної інформації, яка стосується процедури діагностики системи пуску, завжди звіряйтесь з відповідними інструкціями з експлуатації, виданими виробником транспортного засобу, а також з правилами безпечної експлуатації цього транспортного засобу.
1. Якір стартера обертається надто повільно?
- Переконайтеся, що акумулятор повністю заряджений (не менше 12,6 В), дроти та клеми акумулятори знаходяться у справному стані.
- Наявність у двигуні раннього запалення призводить до того, що порушується правильний цикл роботи ДВЗ – неправильний момент згоряння перешкоджає рівномірному обертанню колінвала двигуна та детонації. Вібрація не дозволяє стартеру поступово передавати зусилля на двигун.
- Надмірна в'язкість моторного масла, особливо за холодних погодних умов, ускладнює обертання колінвала двигуна. Збільшення опору не дозволяє стартеру розвинути зусилля, необхідне пуску двигуна.
- Причиною поганого запуску стартера може бути поганий контакт або пробою електромагнітного реле, а також несправність вузла електродвигуна (наприклад, замикання обмотки, зношування щіток).
2. Стартер не може запустити двигун?
- Стартер сконструйований таким чином, щоб його якір обертався з певним числом обертів за хвилину (об/хв). Корозія і бруд на клемах акумулятора призводять до збільшення опору ланцюга і до того, що якір обертатиметься повільніше, ніж необхідно. Переконайтеся, що всі клеми акумулятора та дроту у справному стані та надійно закріплені.
3. Якір стартера обертається, а колінвал двигуна ні?
- Ведуча шестерня не входить у зачеплення з маховиком двигуна. Це веде до проковзування та відсутності необхідного зусилля для запуску двигуна.
- Необхідно перевірити стартер на предмет механічного зношування або пошкодження.
4. Стартер клацає при включенні?
- Якщо при замиканні керуючого ланцюга стартера чути клацання, але якір стартера не провертається, можливо, що на соленоїд не подається напруга, необхідна для повноцінної роботи. Перевірте напругу в ланцюзі керування стартером, а також відсутність пошкоджених, розболтаних, забруднених або закислених з'єднань.
- Якщо на втягуюче реле подається достатня напруга, можливо, що в реле несправні контакти. За необхідності замініть втягуюче реле стартера. Під час перевірки реле дотримуйтесь порядку дій, рекомендованого виробником транспортного засобу, а також техніки безпеки.
- Перевірте напругу акумулятора. За потреби зарядіть його або замініть.
5. Брязкаючий звук при спробі запустити двигун?
- Скрегіт і брязкіт може бути пов'язаний з механічним пошкодженням маховика/зубчастого диска.
- Непрацююче реле стартера або пошкодження підшипників валу стартера можуть також призводити до брязкання. Під час перевірки реле та стартера дотримуйтесь порядку дій, рекомендованого виробником транспортного засобу, а також техніки безпеки.
6. Якір стартера зовсім не обертається (і при цьому електромагнітне реле не видає жодних звуків)?
- Акумулятор розряджений або має недостатній пусковий струм. У цьому випадку перевірте акумулятор.
- Причиною може бути відсутність напруги в ланцюзі включення стартера, а також несправність втягуючого електромагнітного реле
7. Якір стартера зовсім не обертається (але при цьому електромагнітне реле видає шум)?
- Акумулятор розряджений або має недостатній пусковий струм. У цьому випадку перевірте акумулятор.
- Причиною може бути відсутність напруги в ланцюзі включення стартера або несправність двигуна стартера (наприклад, замикання обмоток або знос щіток).
ВСТАНОВЛЕННЯ
Демонтаж
- 1. Від'єднайте клеми від акумулятора. Визначте всі провідні з'єднання і позначте їх розташування на стартері.
- 2. Від'єднайте від стартера клему що йде від акумулятора та зніміть його.
- 3. Від'єднайте від стартера всі інші дроти та зніміть їх.
- 4. Послабте болти стартера. Не виймайте їх.
- 5. Утримуючи стартер, зніміть його болти. Відкладіть болти та стартер убік. Перед тим, як зняти стартер, позначте розмір та розташування хомута.
- 6. Через монтажний отвір стартера перевірте стан маховика чи ведучої шестерні зубчастого диска щодо пошкодження зубів. Замініть за потреби.
Послідовність монтажу
- 1. Порівняйте візуально новий стартер з колишнім відсутність конструктивних відмінностей. Порівняйте розташування контактів та з'єднань, отворів кріплення переднього кожуха, розташування регулювальних отворів, розташування дренажного отвору.
- 2. Установите стартер. Затяните монтажные болты усилием, рекомендованным производителем автомобиля.
- 3. Приєднайте раніше зняті дроти до правильних клем на стартері. Переконайтеся, що монтажний джгут не зачіпає інших деталей двигуна. Затягніть всі монтажні хомути, забезпечені різьбленням, використовуючи зусилля, рекомендоване виробником транспортного засобу.
- 4. Підключіть кабель акумулятора до правильної точки на стартері. Не затягуйте контргайку кабелю акумулятора. Для того, щоб дізнатися потрібне значення зусилля затягування, зверніться до рекомендацій виробника транспортного засобу.
- 5. Підключіть негативний кабель акумулятора. Не затягуйте його надмірно. Для того, щоб дізнатися потрібне значення зусилля затягування, зверніться до рекомендацій виробника автомобіля.
- 6. Перевірте правильність роботи стартера.
ПРИНЦИП РОБОТИ
Основне завдання генератора – перетворення механічної енергії на електричну для подальшої її передачі різним споживачам електроенергії. Якщо енергія, що виробляється генератором, не відповідає необхідному електричному навантаженню (наприклад, у разі використання всього наявного електричного обладнання або при низьких оборотах роботи двигуна в режимі холостого ходу тощо), енергії для живлення додаткових приладів. Хороший генератор забезпечує постійне заряджання акумуляторної батареї до вихідного заряду навіть в екстремальних режимах роботи.
Пошук несправностей
1. Визначення поточного стану акумулятора..
Перед проведенням огляду системи заряджання слід провести візуальний огляд та перевірку працездатності акумуляторної батареї. Акумуляторна батарея повинна знаходитись у повністю зарядженому стані (12.6 вольта), а кабелі, клеми та корпус акумуляторної батареї повинні знаходитись у справному та чистому стані.
2. Чи може лампа заряджання акумулятора, амперметр або вольтметр вказувати на несправність системи заряджання?
Лампа заряджання акумуляторної батареї:
- - Увімкнення запалювання та відсутність запуску двигуна: загоряння лампи заряджання.
- - Увімкнення запалювання та запуск двигуна: загоряння лампи заряджання на короткий час з її подальшим згасанням.
- - Слабкий заряд акумуляторної батареї: про розряджений стан акумуляторної свідчить свічення лампи заряджання виключно в період високого струму споживання.
- - Низькі обороти холостого ходу: низькі обороти холостого ходу супроводжуються тьмяним свіченням лампи заряджання.
- - Несправність електричних дротів: ураження корозією, обірвані, ослаблені або стерті дроти з'єднання можуть бути причиною загоряння лампи заряджання в режимі холостого ходу двигуна.
- - Перегорання лампи заряджання: нормальна робота деяких систем заряджання може бути порушена у разі перегорання лампи заряджання акумуляторної батареї.
Амперметр:
- - Увімкнення запалювання і відсутність запуску двигуна: показання амперметра повинні дорівнювати нулю або трохи нижче нуля.
- - Увімкнення запалювання та запуск двигуна: амперметр повинен відображати вихідний струм вище за нуль. Амперметр повинен відображати індивідуальний рівень зарядки кожного окремого працюючого електричного ланцюга. Негативний заряд вказує на те, що струм розряджання акумуляторної батареї перевищує струм, що подається системою заряджання.
- - Провід та з'єднувальні роз'єми: уражені корозією, обірвані, ослаблені або зістерті дроти та з'єднання можуть бути причиною нульових або помилкових показань амперметра.
Вольтметр:
- - Увімкнення запалення та відсутність запуску двигуна: при включенні запалення та відсутності запуску двигуна показання вольтметра повинні перебувати в межах від 12,0 до 12,6 вольта. Показання вольтметра нижче 12 вольт можуть вказувати на недостатній струм зарядки, слабкий заряд акумуляторної батареї, ураження корозією, обірвані, ослаблені або стерті дроти з'єднання.
- - Увімкнення запалювання та запуск двигуна: при включенні та запуску двигуна показання вольтметра повинні знаходитися в межах від 13,0 до 14,2вольта. Показання вольтметра, що перевищують 14,2 вольта, можуть вказувати на несправність акумуляторної батареї, регулятора або несправність провідних з'єднань.
3. Перегорання будь-яких плавких запобіжників.
Перевірте стан запобіжників у всіх блоках запобіжників. Переплавлений запобіжник може вказувати на наявність несправності, здатної порушити нормальну роботу ланцюга зарядки акумуляторної батареї. З інформацією про розташування кожного блоку плавких запобіжників можна ознайомитись у довіднику власника або в посібнику з технічного обслуговування виробника.
4. Розмикання з'єднань, що запобігають плавками запобіжниками.
Автомобіль може містити кілька з'єднань, які контролюють плавкі запобіжники і керуючих подачею напруги акумуляторної батареї в електричні ланцюги автомобіля. У разі розмикання будь-якого з'єднання, що контролюється, відбувається повна втрата напруги, що подається у всі електричні системи або електричний ланцюг, керовані даним розімкненим з'єднанням, що контролюється. З інформацією про розташування кожного з'єднання, яке контролює плавкий запобіжник, можна ознайомитися у довіднику власника або в посібнику з технічного обслуговування виробника.
5. Перевірка відповідності натягу приводного ременя генератора рекомендованим значенням.
Недостатня напруга проводового ременя: недостатнє натягування приводного ременя може викликати просковзування приводного ременя навколо шківа, що може призвести до нерегулярності або відсутності заряджання генератором.
Надмірний натяг приводного ременя: надмірне натяг приводного ременя може призвести до пошкодження внутрішнього підшипника, що в свою чергу може стати причиною передчасного виходу з ладу генератора.
6. Перевірка справного стану та відповідного розміру приводного ременя генератора.
Зношування або неправильний підбір приводного ременя: знос або неправильний підбір приводного ременя можуть спричинити просковзування приводного ременя навколо шківа, що може призвести до нерегулярності або відсутності зарядки генератором.
Новий приводний ремінь: «новий» приводний ремінь генератора являє собою приводний ремінь, що знаходився в експлуатації менше 5 хвилин. Привідний ремінь генератора, що знаходився в експлуатації біле 5 хвилин, вважається «бувшим у використанні». Дуже важливо провести перевірку та регулювання натягу приводного ременя відповідно до значень, зазначених у технічних умовах, після перших 5 хвилин експлуатації приводного ременя.
7. Наявність змін, внесених до конструкції автомобіля, або додаткового обладнання, встановленого на автомобіль з моменту його випуску із заводу.
Допоміжне обладнання: будь-яке додаткове обладнання, не передбачене комплектацією автомобіля: акустичні системи, підсилювач звуку, телевізійні приймачі, холодильники, стереофонічна апаратура або освітлювальні прилади, здатні стати причиною перевантажень роботи генератора і викликати його передчасний вихід з ладу.
Ненадійний монтаж допоміжного обладнання: порушення правил монтажу допоміжного обладнання можуть призводити до проблем із зарядкою обладнання, таким як низька ефективність роботи точок заземлення, ослаблені з'єднання або порушення електропроводки.
8. Чи робилися якісь ремонтні роботи на автомобілі з моменту його випуску із заводу?
Точки електричного заземлення: перевірте стан електричних ланцюгів між акумуляторною батареєю і двигуном, а також між кузовом та рамою автомобіля на предмет високого опору. У багатьох випадках при ремонті автомобіля точка заземлення порушується та не відновлюється у вихідному стані.
Багатоконтурні системи електричного заземлення: в автомобілях, оснащених багатоконтурними системами електричного заземлення, кожному електричному ланцюзі призначається одна або кілька точок заземлення. У разі активізації будь-якого ланцюга в процесі роботи іншої електричної системи зворотний сигнал, що надходить від керованого ланцюга, може стати причиною несправності.
Компрессор кондиціонера
Компресор кондиціонера – як і будь-який компресор, призначений для нагнітання, створення манометричного тиску. Автомобільний компресор нагнітає холодоагент системи кондиціювання автомобіля. Тиск фреону після компресора піднімається до 15-25 атмосфер, отже, і температура піднімається з 10-20 до 70-90 градусів. Після компресора рідина слід до конденсора, де значно охолоджується і далі на шляху теплообмінник кондиціонера, в якому все той же холодоагент вбирає тепло повітря, що надходить в салон, і цикл повторюється. Ось завдяки чому ми маємо можливість створити свій мікроклімат в автомобілі.
Працює компресор кондиціонера за рахунок моменту, що крутить, передається від двигуна на його муфту, за допомогою ремінної передачі. електромагнітна муфта компресора – це його вимикач. Тобто, коли кондиціонер вимкнений, електромагнітна муфта компресора кондиціонера обертається в холосту, не знімаючи момент, що крутить, з двигуна, коли цього не потрібно. Коли ми вмикаємо кондиціонер, муфта притискається до шківа компресора і останній починає нагнітати тиск у кліматичній установці.
Поломки компресора кондиціонера
- Вихід з ладу електромагнітної муфти – не передається або не повністю передається крутний момент на компресор кондиціонера;- Заклинювання компресора – може трапитись при перегріві системи або при заправці неякісним фреоном;
- Вихід з ладу регулюючого клапана компресора кондиціонера;
Якщо помітити несправність на початковому етапі – досить часто її виходить усунути без заміни дорогих запчастин.
Пошук несправності
Вартість компресора становить більшу частину вартості всього кондиціонера, тому за його станом слід ретельно стежити. Як правило, заміна компресора, що відмовив, кондиціонера пов'язана з зневагою правилами монтажу та експлуатації кондиціонера. Найчастіше недостатньо кваліфіковані або відповідальні працівники сервісної служби не проводять необхідні роботи, навіть виявивши потемніння теплоізоляції, мастила кондиціонера, або витік холодоагенту. Якщо вони обмежуються встановленням фільтра на рідинну лінію або усуненням течі та дозаправкою кондиціонера, незабаром відбудеться відмова компресора. Розкажемо, що потрібно робити в таких випадках, коли компресор кондиціонера ще можна врятувати. Необхідність ремонту компресора може з'ясуватися не тільки в тому випадку, якщо компресор вже не працює, але і за результатами профілактичного огляду кондиціонера. Приклади:
- За результатами аналізу масла компресора.
- При порушенні герметичності фреонового контуру кондиціонера.
- При потраплянні води у фреоновий контур кондиціонера.
У цих випадках, навіть якщо компресор кондиціонера продовжує працювати, все одно скоро виникне несправність, якщо не вжити термінових заходів.
Аналіз мастила
Темний колір олії та запах гару вказує на те, що компресор кондиціонера перегрівався. Причини перегріву: витік холодоагенту з кондиціонера або робота кондиціонера на обігрів при негативних температурах на вулиці. Олія при цьому втрачає свої мастильні властивості та розкладається з утворенням смолистих речовин, які викликають відмову компресора кондиціонера. Зелений відтінок олії вказує на наявність у ньому солей міді. Причина – наявність вологи в холодильному контурі кондиціонера. Тест на кислотність такого масла, зазвичай, теж позитивний. Прозора олія з легким запахом, схожа за кольором на зразок, вказує на те, що кондиціонеру не потрібна негайна заміна мастила. Фільтрація не дозволяє повністю відновити властивості мастила, що зазнала теплового розкладання. Тому краще замінити його.
Порушення герметичності контуру
Порушення герметичності фреонового контуру може бути викликано різними причинами і не завжди призводить до поломки. Важливе місце виникнення витоку, кількість холодоагенту, що встигло витекти, проміжок часу між виникненням та виявленням витоку, режим роботи кондиціонера та інші фактори. Витік холодоагенту небезпечний тим, що компресор кондиціонера, що охолоджується холодоагентом, перегрівається через зменшення щільності холодоагенту. Температура нагнітання компресора підвищується, гарячий газ може пошкодити чотирьох ходовий вентиль. Порушується система мастила компресора, олія перетікає в конденсатор. Ознаки витоку холодоагенту:
Потемніння теплоізоляції компресора.
Періодичне спрацювання термозахисту компресора.
Обгорання ізоляції на нагнітальному трубопроводі.
Олія темного кольору із запахом гару.
Якщо витік виявлено вчасно і холодоагент не повністю вибіг з контуру, кондиціонер недовго працював без холодоагенту, то ремонт кондиціонера в майстерні не обов'язковий.
Відсоток раптових витоків, спричинених руйнуванням трубопроводів, дуже малий. Найчастіше витоки відбуваються через невеликі нещільності на вальцювальних з'єднаннях. Потрібно постійно стежити за роботою кондиціонера, тоді витоку можна виявити своєчасно. Через 5 хвилин після включення кондиціонер, залежно від вибраного режиму, вже повинен давати холодне або тепле повітря, інакше треба відразу вимкнути кондиціонер і викликати майстра. Якщо під час роботи кондиціонера трубки на зовнішньому блоці покриті інеєм - отже, відбувається витік холодоагенту.
Волога в контурі
Волога зазвичай потрапляє у фреоновий контур кондиціонера, якщо монтаж виконаний з порушенням правил. Вакуумування фреонової магістралі в процесі монтажу потрібно видалити зі змонтованої магістралі повітря та водяні пари. Продування змонтованої магістралі холодоагентом, яку іноді виконують замість вакуумування, не дозволяє видалити вологу, а лише перетворює її на кригу на стінках мідних трубок. Згодом лід тане, утворюючи вологу всередині холодильного контуру.
Заправка автомобільного кондиціонера в «Стартер Сервіс» - Гарантія комфорту при русі в будь-яку погоду!
Наша адреса: Київ, вул.Тихого(Виборзька), 99
Телефонуйте нам: +38(050) 440-54-45;
E-mail: m1@starter-service.com |
Наша адреса: Боярка, вул.Садова, 14А
Телефонуйте нам: +38(050) 410-88-77;
|
||
Наша адреса: Київ, пр-т Лобановського, 10-Б
Телефонуйте нам: +38(050)353-00-30;
E-mail: m3@starter-service.com |
Наша адреса: Гореничі, вул.Бородавки, 24
Телефонуйте нам: +38(050) 353-88-44;
|
||
Наша адреса: Дніпро, вул. Зоряний бульвар 1д/1 за ТРЦ "ДАФi"
Телефонуйте нам: +38(63) 106-01-66;
|